Podręcznik do I gimnazjum : Matematyka 2001
str . 69
z . 25
Podaną wielkość wyraź w m/h :
a ) 60 km/h
b ) 2m/s
c ) 15 km / min

z . 26
Podaną wielkość podaj w km/h :
a ) 60 m/ min
b ) 2 m / s
c ) 25 km/min

z . 27
Podaną wielkość wyraź w m/s :
a ) 36 m/min
b ) 12m/min
c ) 72 km / h

z góry bardzo ale to bardzo dziękuje ; **

3

Odpowiedzi

2009-10-25T15:43:53+01:00
25.
a) 60000m/h
b)0.02 m/h
c)1500m/h

26.
a) 0.006 km\h
b)0.000002 km\h
c)2,5 km\h

27.
a) 360m\s
b) 120m\s
c)7200000m\s

Mam nadzieję że dobrze :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T15:53:54+01:00
Z . 25
Podaną wielkość wyraź w m/h :
a ) 60 km/h = 60000 m/h
b ) 2m/s = 7200 m/h
c ) 15 km / min = 900000 m/h

z . 26
Podaną wielkość podaj w km/h :
a ) 60 m/ min = 3,6 km/h
b ) 2 m / s = 7,2 km/h
c ) 25 km/min = 5/12 km/h

z . 27
Podaną wielkość wyraź w m/s :
a ) 36 m/min = 0,6 m/s
b ) 12m/min = 0,2 m/s
c ) 72 km / h = 20 m/s
4 4 4
2009-10-25T16:01:05+01:00
Podaną wielkość wyraź w m/h :
a ) 60 km/h = 60000m/h
b ) 2m/s=2m / 1/3600h=7200m/h
c ) 15 km / min=15000m/1/60h=90000m/h

z . 26
Podaną wielkość podaj w km/h :
a ) 60 m/ min=0,06km/1/60h = 3,6km/h
b ) 2 m / s = 0,002km/1/3600h = 0,72km/h
c ) 25 km/min = 25km/1/60h = 1500km/h

z . 27
Podaną wielkość wyraź w m/s :
a ) 36 m/min=36m/60s = 0,6m/s
b ) 12m/min=12m/60s = 0,2m/s
c ) 72 km / h=72000/3600s=20m/s
2 3 2