PROSZĘ O POMOC!!! daje tyle punktów ile mam... potrzebuję przykłady występowania liści;
-równowąskich
-lancetowatych
-owalnie lancetowatych
-jajowatych
-spiczasto-jajowatych
-odwrotnie jajowatych
-łopatkowych
-eliptycznych
-okrągłych
-nerkowatych
-odwrotnie sercowatych
-sercowatych
-romboidalnych
-pierzastowrębnych
-oszczepowatych
-strzałkowych
-trójkątnych
Bardzo proszę o pomoc... internet mi wolno chodzi i w jego tępie robiłabym to do jutra, a mam to na jutro... chociaż po dwa przykłady... BARDZO PROSZĘ O POMOC...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ak69
  • Początkujący
2010-03-14T22:45:56+01:00
Równowąskie-gwiazdnica trawiasta
lancetowate- piwonia
owalnie lancetowatych-clematis
jajowatych- grubosz jajowaty
forsycja
olsza czarna
stoplamek
piwonia
nasturcja
kaczeniec
szczawik zajęczy
lipa
topola
dąb
szczaw polny
bieluń dziędzierzawa
kosmosa trójkątna
13 1 13
2010-03-14T23:21:36+01:00
Równowąski=przebiśnieg,krokus
lancetowaty=konwalia majowa,bratek
owalnie lancetowate=groszek szerokolistny,clematis
jajowate=stokrotka,szałwia polna
spiczasto jajowate=grubosz jajowaty
odwrotnie jajowate=olsza czarna
łopatkowe=
eliptyczne=goryczka,tulipan
okrągłe=nasturcja
nerkowate=kaczeniec
odwrotnie sercowaty=
sercowaty=cyklamen,grążel żółty
romboidalny=
pierzastowrębny=
oszczepowaty=łoboda rozłożysta,łoboda oszczepowata
strzałkowy=strzałka wodna,mniszek pospolity
trójkątny=szczawik trójkatny,komosa biała

Tylko tyle wiem! sorki:(

POZDRAWIAM ;-*
1 5 1