Odpowiedzi

2010-03-14T22:46:05+01:00
M = 1kg
E = 9,8 J
g = 9,8 m/s2
h =?

Ep = mgh /:mg
Ep/mg = h

h= 9,8 : 1kg x 9,8
h = 9,8 : 9,8
h = 1m
xD
4 5 4
2010-03-14T22:47:01+01:00
M=1kg
Ep=9,8J
g=9,8m/s2
Ep=mgh
Ep/mg=h

h=9,8J/9,8m/s2 *1kg
h=1m
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T22:50:24+01:00
M = 1kg

energia = 9,8 J
g = 9,8 m/s kwadrat
h ?

Epc = mgh /:mg
Epc /mg = h
h= epc/mg

h= 9,8 : 1 *9,8
h = 9,8 : 9,8
h = 1m

Jednostka m [m]= J / kg/ m/s2
2 5 2