Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T23:04:39+01:00
W utrzymaniu zdrowia ważna jest profilaktyka, czyli zapobieganie chorobom. Wymień cztery działania profilaktyczne.
1/ mycie rąk
2/zdrowe odżywianie
3/sport
4/odpowiednia ilość snu
4 4 4
2010-03-14T23:05:49+01:00
-mycie rąk przed jedzeniem
-unikanie kontaktu z osobami chorymi
-zdrowe odżywianie się
-ubieranie się odpowiednio do pogody
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T23:09:42+01:00
1 profilaktyka wczesna-wczesne wykrycie choroby i podjęcie leczenia
2.profilaktyka pierwotna
3. profilaktyka wtórna
4. profilaktyka hamująca rozwój choroby
2 5 2