Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T23:28:00+01:00
CH₃(CH₂)₂COOH

CH₃-CH₂-CH₂-COOH + NaOH -> CH₃-CH₂-CH₂-COO-Na + H₂O
C₃H₇COOH + NaOH -> C₃H₇COONa + H₂O
2 5 2
2010-03-14T23:33:28+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C3H7COOH + NaOH---->C3H7COONa + H2O
2 5 2