Odpowiedzi

2010-03-14T23:41:57+01:00
Śniadanie:
Płatki kukurydziane z mlekiem

Drugie śniadanie:
Słodka bułka

Obiad:
Frytki, pierś z kurczaka i sałatka

Deser:
Galaretka z owocami

Podwieczorek:
Omlety

Kolacja:
Jajecznica



Najprostsze zadanie ;) Jeśli o to chodzi ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T23:43:53+01:00
Śniadanie: porcja płatków śniadaniowych Nestle + szklanka kakao
Do szkoły: jabłko
Drugie śniadanie: Kanapka z wędlina, pomidorem, ogórkiem + sok Kubuś + jabłko
Obiad:zupa pomidorowa i drugie danie:kotlet schabowy,ziemniaki,surówka
Kolacja: Twaróg ze śmietana i szczypiorkiem + herbata
2010-03-15T00:08:19+01:00
Sniadanie: Kanapki z czekoladą i kakao
2 sniadanie: kanapki z wędliną i jabłko oraz sok
obiad:Zupa makaronowa ziemniaki kotlet i suruwka do picia herbata
podwieczorek:sałatka owocowa
kolacja:kanapki z twarogiem i mleko