Odpowiedzi

2010-03-15T00:12:31+01:00
Pani zosia pracuje codziennieo 2 godziny dłużej niż pan jan.ile godzin dziennie pracuje pani zosia a ile pan jan jeśli w ciągu3 dni pani zosia jest w pracy tyle samo godzin co pan jan w ciągu 4 dni ?

Pani Zosia:
pracuje codziennie 8 godz
bo
8 godz x 3 dni = 24 godz

Pan Jan:
pracuje codziennie 6 godz
bo
( 8 godz - 2 godz.) x 4 dni = 6 godz x 4 dni = 24 godz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T00:13:02+01:00
X = godziny pracy pana jana
x+2 = godziny pracy pani zosi

3*(x+2) = 4*x
3x + 6 = 4x
x = 6
x+2 = 8

odp. pani zosia pracuje 8 godzin dziennie a pan jan 6 godzin dziennie.