W wolnych miejscach wpisz przykłady innych grup organizmów tworzących jednostkę systematyczną tego samego poziomu.

Jednostka Przykład: Inne
systematyczna: przykłady:
-królestwo zwierzęta ................
-typ stawonogi płazińce,mięczaki.......
-gromada owady ................
-rząd chrząszcze szarańczaki
-rodzina świetlikowate mrówkowate.......
-rodzaj świetlik mrówka, świerszcz......
-gatunek świetlik świętojański mrówka rudnica.....

2

Odpowiedzi

2009-10-25T15:53:32+01:00
Królestwo: grzyby
typ:skorupiaki
gromada: orytonasienne
rząd: wierzbowce
rodzina:klonowate
rodzaj: wierzba
gatunek: klon jawor
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T15:56:56+01:00
-królestwo zwierząt......płazy ptaki owady gady ryby(do tego królestwa należą ruchliwe, wielokomórkowe org. cudzożywne.
-typ stawonogi płazińce,mięczaki....... pająki,raki(do typu stawonogów należą wszystkie zwierzęta, które posiadają odnóża składających się z odcinków połączonych stawami)
-gromada owady..........mrówki,biedronki,motyle.koniki polne,ważki(do tego królestwa należą org.posiadające szesc nóg i skrzydła oraz czułka
wiecej nie wiem:(
11 3 11