Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T07:22:14+01:00
Zasadniczo są dwa rodzaje kwasów nukleinowych: kwas rybonukleinowy (RNA) oraz kwas deoksyrybonukleinowy (DNA). Oba mogą występować pod postacią zarówno pojedynczej jak i podwójnej nici, przy czym zazwyczaj DNA tworzy nić podwójną, a RNA pojedynczą.

;))
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T07:23:36+01:00
Kwas rybonukleinowy (RNA) oraz kwas deoksyrybonukleinowy (DNA).

licze na naj