Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T08:52:17+01:00
droga........, (miejscowość,data)
pozdrawiam cie na samym wstępie. Piszę do Ciebie list,ponieważ w ostatnim okresie źle zachowywałam się w stosunku do ciebie.Bardzo Cię za to przepraszam,wiem nie powinnam tak postępować,teraz zmienię swoje postępowanie na nowo i postaram się już nikomu nie zrobić krzywdy. przepraszam za to wszystko mam nadzieje że mnie zrozumiesz i wybaczysz mi.
Twoja przyjaciółka
................
3 2 3
2010-03-15T08:56:11+01:00
Drogi kolego!!! data
Na wstępie mego listu pozdrawiam Cię serdecznie. Ja ze szczerego serca przepraszam cię za moje krzywdy,mam nadzieje że ty także przeprosisz mnie za te krzywdy, które ty mi wyrządziłeś. Nie wiem jak ty ale ja chce się pogodzić.Proszę o pogodzenie się. Może spotkamy się po szkole u mnie w domu i omówimy szczegóły ugody.



Pozdrawiam(tu wpisz swoje imię


1 1 1