Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T09:22:35+01:00
I.PAN JEZUS NA ŚMIERĆ SKAZANY.
Nie byleś niczemu winien o Panie.Nic złego nie uczyniłeś.A jednak Cię skazali.Dlaczego? Bo nauczałeś nas i przybliżałeś do Królestwa Bożego?Piłat skazał Cię o Jezu tylko dlatego aby nie stracił twarzy przed ludem.Aby nie mówili iż jest złym władcą.Przecież nie znalazł powodu dla,którego Cie ukrzyżowali.Zrobił to tylko dla siebie.Panie dopomóż mi abym i ja nie podejmował pochopnych decyzji,które nie są oparte na faktach.Abym nie robił bliźniemu krzywdy oskarżając go za coś czego nie zrobi.
Któryś za nas...

Mam nadzieję,że pomogłam:)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T09:32:50+01:00

STACJA 1
W tej stacji podczas póżnego wieczoru na pana Jezusa został wydany niesłuszny wyrok przez Piłata. Piłat okazał się bezradnym tchórzem, który powiedział że nie jest winny tej krwi i skazał Jezusa na ukrzyżowanie, w ten sposób odmówił uznania Słowa Bożego