Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T15:51:10+01:00
Wyborczego: Scenariusz przygotowany przez partię, a oferowany w celu maksymalizacji poparcia wyborczego, uwzględnia strategie mieszane.w demokracjach ustabilizowanych partie występują przede wszystkim w roli ogniwa wyborczego. Konsekwencją tego faktu jest zjawisko elitaryzacji współczesnej polityki partyjnej. Realizacja funkcji wyborczej przez partie, oznacza zajęcie centralnej funkcji w tym procesie przez elity partyjne, którzy w procesie selekcji kandydatów na stanowiska publiczne, kontrolują ich zachowanie, włącznie z możliwością zdecydowania o ich odwołaniu.
3 5 3
2009-10-25T15:54:32+01:00
Moim zdaniem to Polska Partia Socjalistyczna data powstania 1892 . Przywodca Józef Pilsudzki Program i cele : Połączenie się idei socjalizmu z dążeniami niepodległościowymi , zniesienie własnośći prywatnej , odzyskanie niepodległośći przez Polskę . Hasło : Najpierw POlska potem socjalizm .
4 2 4