Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T10:30:13+01:00
Odszukaj na rysunku trzy równania, które mają nieskończenie wiele rozwiązań, oraz trzy, które nie mają żadnych rozwiązań.

Rysunek :

2(x+1)=2x+2 nieskończenie wiele rozwiązań
0*x=5 nie mają żadnych rozwiązań.
z²=-9 nie mają żadnych rozwiązań.
x-3=x+3 nie mają żadnych rozwiązań.
s²-9=0
a+7=7+a nieskończenie wiele rozwiązań
0*x=0 nieskończenie wiele rozwiązań
y+5=5
25 4 25
2010-03-15T10:33:41+01:00
A)=2x+2=2x+2
2x-2x=2-2
0=0
b)=0=5
c)z²=-9/√
z=3
d)x-x=3+3
0=9
e)s²=9/√
s=3
f)a-a=7-7
0=0
g)0=0
h)y=0
rozwiązań nie mają:b,d,h
nieskączenie wiele mają:a,f,g
10 4 10
2010-03-15T10:35:06+01:00
2(x+1)=2x+2
2x+2=2x+2
0=0
0*x=5
x=0 nieskonczenie wiele rozwiązań
z²=-9
nie ma rozwiązania
x-3=x+3
0=3 nie ma roziwązania
s²-9=0
s=3
a+7=7+a
0=0 nie ma rozwiązania
0*x=0
x=0nieskończenie wiele rozwiązań
y+5=5
y=0nieskończenie wiele rozwiązań
10 4 10