Odpowiedzi

2010-03-15T11:04:27+01:00
1
płaszcz ochronny, pończochy z gumowymi kaloszami, rękawice ochronne + maska przeciwgazowa
2
spodnie z kaloszami, bluza z kapturem, rękawy zakończone pętelką+ rękawice, pasek gumowy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T11:07:57+01:00
1.
płaszcz ochronny, pończochy z gumowymi kaloszami i rękawice ochronne. Całość przenoszona jest w torbie nośnej. Odziez uzupełnia maska przeciwgazowa.

2.
a)jednoczęściowa:
kombinezon, w którym wyróżniamy spodnie z kaloszami, bluzę z kapturem i rękawami zakończonymi pętelką, całość z rękawicami i paskiem gumowym przenoszona jest w torbie

b)dwucześciowa:
bluza z kapturem, rękawice z pętelką na kciuk, spodnie z kaloszami i szelkami, w komplecie znajdują się rękawice i torba