Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T15:55:07+01:00
Opisuję mój wymarzony dom , który chciałbabym mieć w przyszłości. Powinien mieć on 4 cztery pokoje i znajdować się na wzgórzu . Chciałabym aby otaczał go piękny ogród.Chcę aby dom ten był bardzo piękny. Według mnie moje cztery kąty muszą być położone na wzgórzu na , którym panuje cisza i spokój. Chciałabym , żeby wnętrze domu było gustownie urządzone przez architekta wnętrz . Ściany pokoi pomalowane farbami o ciepłych kolorach. Korytarz mego domu parterowego chcę , żeby był ustrojony w rośliny , obrazy od słynnych malarzy . W środku domu powinien znajdować się basen .w , którym bym codziennie pływała. Cieszyłabym się bardzo gdyby pokoje były urządzone pięknymi meblami z bukowego drewna . Łóżka i tapczany chcę aby były mojego ulubionego koloru ? niebieskiego.Bardzo będę zadowolona gdyby spełni się moje marzenie mieć taki piękny dom. Myślę , że będę w nim bardzo szczęśliwa.
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T15:56:16+01:00
Mój wymarzony dom..Hmm.

Wiadomo, że wymarzony dom to taki, w którym wszytko jest jak z bajki, ze snu..Urządzamy go tak by poczuć się jak w królestwie.Moj dom powinie być z pewnością duży, najlepiej 3 piętrowy.Powinien środu mieć kolowe, błyszcząsce ściany. w moim pokoju powinny być zdjęcia moich znajomych ze mną. Powinnam mieć wielkie schodzy, po których mozna by wejsc z dwóch stron....
10 3 10