Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T11:27:07+01:00
- mało tlenu oraz światła
- mało energi słonecznej, która je ogrzewa
2 5 2
2010-03-15T11:27:25+01:00
Koralowce rozwijają się dobrze tylko przy wysokiej temperaturze i bardzo dobrym oświetleniu. Na dużej głębokości brakuje światła i jest zimno.
2 2 2
2010-03-15T11:33:06+01:00
Podaj 2 przyczyny z powodu których koralowce nie występują na dużych głębokościach:

1/ mała ilość tlenu
2/ mała ilość światła
3/ niska temperatura
4/ czym głębiej tym wyższe ciśnienie, a wysokie ciśnienie nie sprzyja rozwojom koralowców
1 5 1