Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T11:31:39+01:00
- ciało pokryte włosami
- przepona, ucho wewnętrzne
- płuca pęcherzykowate
- silny rozwój mózgu
- zyworodnosc
- gruczoly skorne
- polaczenie czaski z kregoslupem
- czterokomorowe serce
- osobne ujście dróg moczowo-płciowych
2010-03-15T11:32:35+01:00
Ciało pokryte włosami,
heterodontyzm,
płuca pęcherzykowate,
silny rozwój mózgu,
przepona,
ucho zewnętrzne,
gruczoł skórne,
Żyworodność,
czterokomorowe serce,
lewy łuk aorty,
bezjądrzaste erytrocyty,
obecność młoteczka i kowadełka (obok strzemiączka, które mają juz płazy),
osobne ujście dróg moczowo-płciowych czyli brak steku (wyjątek stekowce),
łożysko omoczniowe