Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T12:12:14+01:00
-umieszczanie falochronów
-umieszczanie betonowych umocnień na wybrzeżach
-umieszczanie ostrogów brzegowych
32 4 32
2010-03-15T12:42:52+01:00
Można umieścić falochrony stałe czyli :

Falochron – konstrukcja służąca do ochrony przed działaniem fal. Zwykle jest to konstrukcja hydrotechniczna służąca osłonie (np. portu, promenady) przed działaniem fal. Rozbija ona fale nie dopuszczając do uszkodzeń lub utrudnień w wykorzystaniu nabrzeża.

Falochron może być w postaci masywnej ściany betonowej, nasypu z gruzu lub kamieni albo rzędu drewnianych pali. W czasie lądowania aliantów w Normandii, do konstrukcji falochronów w prowizorycznych portach użyto kilku starych statków i okrętów, które zatopiono w odpowiednich miejscach.

albo trochę innych jak jednostki pływające jednostki pływającej ochraniającego przed działaniem fal. Najczęściej znajduje się w części dziobowej pod postacią podwyższenia burty lub dodatkowej osłony w kształcie litery V, która rozbija fale.

albo umieszczać betonowe wzmocnienia ,które są używane najczęściej w portach.

3 5 3