1.do klasy wchodzi grupa uczniow skladajaca sie z 5 dziewczynek i 4 chlopcow.pierwsze wchodza dziewczynki a za nimi chlopcy.oblicz liczbe wszystkich mozliwych sposobow takiego wejscia uczniow do klasy

2.liczbe 7.49 zaokraglamy do najblizszej liczy calkowitej.oblicz bląd tego przybliżenia z dokładnoscią do 0,1%.

3 wybieg dla zwierząt powinien miec kształt prostokata o obwodzie 140 m i polu najwiekszym z mozliwych.jakie wymiary ma wybieg?

4.cenę sukienki obniżono dwukrotnie , za kazdym razem o ten sam procent.w wyniku czego cena sukienki ze 100 zl spadla do 96.04.oblicz o ile procent za kazdym razem obnizano cene sukienki

5. aleksander przygotowuje sie do turnieju 'wiem wszystko'' .ma do rozwiazania 3000 zadan .rozwiazal juz 200 z nich.dzisiaj rozwiazal 10 zadan i teraz codziennie bedzie rozwiazywal o 5 zadan wiecej.ile dni zajmie aleksandrowi rozwiazanie wsyztskich pozostalych zadan?

2

Odpowiedzi

2010-03-15T12:08:05+01:00
Zad 5
200 +10= 210
3000-210=2790
2790:5=558
o. 558 dni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T12:08:33+01:00
Zad2. 7,49≈7
7.49 - 7= 0,49
o,49 ÷ 7,49 × 100% ≠6,5%
zad.3. o=140
2m+2n=140 , gdzie m i n długości boków
m+n=70
szukamy takiej kombinacji liczb które po wymnożeniu przez siebie dadzą jak największą liczbę
35 ×35= 1225 i to jest największe możliwe pole
35+35=70
czyli będzie to kwadrat, a każdy kwadrat jest prostokątem a wiec może byc
1 5 1