Odpowiedzi

2010-03-15T11:56:12+01:00
Wystarczy że jedno dziecko w przedszkolu lub żłobku ma jaja owsika na rękach albo na ubraniu, a już owsica przechodzi z rąk do rąk. Jajeczka owsików z palców, zabawek trafiają do buzi, potem do jelita gdzie wylęgają się dorosłe osobniki owsika.
Mam nadzieje że ci pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T11:56:33+01:00
Dostaam z tego 4:
jedno dziecko nie umylo ozadnie rak. i dotykalo zabwki ktorymi bawily sie inne dzieci . dzieci zarazily sie po przez dotykanie "zarazonych" zabawek.