Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T12:37:13+01:00
Jak dwie krople wody-bardzo podobne
wdowi grosz- ostatni bardzo cenny grosz
syzyfowe prace- bardzo ciężkie bez końca
pięta Achilesa- słaba strona
paniczny strach- bardzo duży strach
2010-03-15T12:39:31+01:00
Gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść- gdy w kuchni jest wiele osób, i stara się coś ugotować to trudniej dojść do ładu i do omówienia kto co robi

marzenie ściętej głowy- marzenie które nie jest realne, nie da się go zrealizować

mieć węża w kieszeni- być skąpym


Syzyfowa praca - bezsensowna, nie przynosząca rezultatów praca


Wziąć coś na ząb -zjeść coś