Odpowiedzi

2010-03-15T12:49:07+01:00
Samochód,dom, pomoc dla biednych
1 1 1
2010-03-15T12:50:30+01:00
-wakacje z rodziną
- samochód lub rower
- książki
- pomoc dla biednych
- dom
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:07:39+01:00
Na przyszłość, jakieś fajne wakacje, nowy sprzęt np. rolki, rower, komputer, może na samochód, dom, remonty, pomoc innym , założenie własnej firmy [ wtedy potrzeba własnego wkładu ],
1 1 1