Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:01:33+01:00
Tak, że wiemy kiedy walczyć o swoje. Kiedy nie jesteśmt aroganccy w danym momencie.i nie jesteśmy zbyt pewni siebie
2010-03-15T13:04:13+01:00
Rozumiem to tak, że człowiek zachowuje się inaczej w różnych sytuacjach, np. jeśli jestem z przyjaciółmi to zachowuję się inaczej niż na jakimś ważnym bankiecie .

mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :]