Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:32:17+01:00
Uwielbiam robić kartki świąteczne...;)

Oto niektóre przykłady:
1) możesz wyciąć z kolorowego papieru jakiegoś zajączka lub kurę z jajkami...
2) możesz wyciąć lub narysować jajko wielkanocne i ozdobić je jakimiś cekinami i brokatami
3) możesz zrobić jakąś pisankę i przyozdobić ją palmami lub baziami
4) możesz zrobić króliczka niosącego koszyk z jajkami
5) możesz zrobić wykluwające się z jajka pisklę
6)możesz zrobić wykluwające się pisklę, ale w gniazdku (a gniazdko możesz zrobić z wielkanocnego sianka)

kartki ładnie wychodzą gdy są wycinane z czegoś i ozdabiane czymś, nie tylko rysowane kredkami...
Pozdrawiam...
mam nadzieję, że pomogłam...
2 5 2
2010-03-15T13:35:30+01:00
Mam ten sam problem ;)

N.p. Ciemno czerwona kartka i narysuj brokatowym srebrnym długopisem owieczkę. Skromnie, ale ładnie wygląda. Doklej kilka cekinów i super...

Albo wydrukuj na osobnej kolorowej kartce napisy: 'wesołych świąt', tylko gęsto jeden przy drugim ( - wesołych świąt wesołych świąt wesołych świąt wesołych świąt wesołych świąt wesołych) na ca stronę i wytnij w tych napisach kształt n.p. kurczaka, a potem przyklej na twardą kartkę. Też fajnie wygląda... ;))
3 3 3