Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:33:15+01:00
1.Austria
2.Belgia
3.Bułgaria
4.Cypr
5.Czechy
6.Dania
7.Estonia
8. Finlandia
9. Francja
10. Grecja
11. Hiszpania
12.Holandia
13.Irlandia
14. Litwa
15. Luksemburg
16. Łotwa
17. Malta
18. Niemcy
19. Polska
20. Portugalia
21. Rumunia
22. Słowacja
23. Słowenia
24. Szwecja
25. Węgry
26. Wielka Brytania
27. Włochy
2010-03-15T13:35:17+01:00
1.Austria

2. Belgia

3. Cypr

4. Czechy

5. Dania

6. Estonia

4. Finlandia

5. Francja

6. Grecja

7. Hiszpania

8. Holandia

9. Irlandia

10.Litwa

11. Luksemburg

12. Łotwa

13. Malta

14. Niemcy

15.Polska

16. Portugalia

17. Szwecja

18. Słowacja

19. Słowenia

20. Węgry

21. Wielka Brytania

22. Włochy










2010-03-15T13:37:27+01:00
Austria
Belgia
Bułgaria
Cypr
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja
Grecja
Hiszpania
Holandia
Irlandia
Litwa
Luksemburg
Łotwa
Malta
Niemcy
Polska
Portugalia
Rumunia
Słowacja
Słowenia
Szwecja
Węgry
Wielka Brytania

:):) mam nadzieje że dobrze:D