Odpowiedzi

2010-03-15T13:35:48+01:00
Austria
Belgia
Bułgaria
Cypr
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja
Grecja
Hiszpania
Holandia
Irlandia
Litwa
Luksemburg
Łotwa
Malta
Niemcy
Polska
Portugalia
Rumunia
Słowacja
Słowenia
Szwecja
Węgry
Wielka Brytania
Włochy
55 4 55
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:37:27+01:00
AUSTRIA
BELGIA
CYPR
CZECHY
DANIA
ESTONIA
FINLADNIA
FRANCJA
GRECJA
HISZPANIA
HOLANDIA
IRLANDIA
LITWA
LUKSEMBURG
ŁOTWA
MALTA
NIEMCY
POLSKA
PORTUGALIA
SŁOWACJA
SŁOWENIA
SZWECJA
WĘGRY
WIELKA BRYTANIA
WŁOCHY

pozdrawiam:)
14 4 14