Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:41:42+01:00
Dane:
Skala- 1:10000000, co oznacza, że 1cm na tej mapie to 10000000cm w rzeczywistości.
Długość trasy na mapie- 7,7cm

Obliczenie rzeczywistej długości tej trasy:
7,7cm*10000000=77000000cm=770000m= 770km

Odp: Długość tej trasy w rzeczywistości jest równa 770km.
9 3 9
2010-03-15T13:42:34+01:00
1 cm na mpie = 10000000 cm w terenie (rozumiem, że się zero zgubiło ;))
1cm = 100km

7,7cm = 100 km x 7,7 = 770km

Odp.: Ta trasa ma dł 770km. ;)
8 4 8