Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:46:49+01:00
Proponuję żebyś najpierw rozwiesił w szkole plakat z różnymi infromacjami na temat Ziemi najlepsze będą jakieś ciekawostki. lub na jednym z plakatów temat czemu ekologia jest warta zaangażowania no i jej zalety a potem na konkursie zadać pytanie dotyczące tych plakatów. albo inny konkurs plastyczny. jak najszybciej namalować kule ziemską, a wcześniej możesz ogłosić konkurs na makiete naszej ziemi za 100 lat w 3d oczywiscie :)

Mam nadzieję że pomogłam :)
1 3 1
2010-03-15T14:02:29+01:00
Konkurs klasowy na zbieranie śmieci.
Indywidualna praca plastyczna pt"Jak dbam o Ziemię"
Wierszyki o Ziemi
1 5 1