Co ci najbardzej smakuje? nazwij opisz te potrawe

wez pod uwage swoje cztery zmysly: wzrok wech np. aromatyczny dotyk np. delikatny aksamitny twardy chropowaty sluch np. chrupiocy trzeszczocy
zastosuj przymotniki okreslajoce cztery podstawowe smaki slodki kwasny slony gorzki i smak.
zastosuj inne niz podstawowe okreslenia smaku np. lagodny ostry pikantny orzezwiajocy wyborny wykwintny wysmienity

takie zadanie mam z polaka czekam na szybko dopowiedz
z gory dzieki

2

Odpowiedzi

2010-03-15T13:51:42+01:00
Najbardziej smakują mi krokiety. Te przygotowywane przez moją babcie i mame dodają swiat Bożego Narodzenia pełni smaku.Naleśniki usmarzone są na złoty korol i smakują wysmienicie ponieważ są chrupiące. Ja sam pomagam robic warsz. Mielę w maszynce grzyby i kapustę, ale najlepsze grzyby są z lasu które jesienią szuszylismi.Te zmielone wraz z kapusta i wymieszane sa pyszne i mają smak słony. Póżniej zawijami far w naleśniki. Gdy to zrobimy obsmarzamy je w panierce i stawiamy na wigilijny stół. Podczas jedzenia ich cała rodzina mówi że są pysznę i nie potrafia ocenić ich smaku bo niema na swiecie takich słów ktore mogły by opisac ten smak
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:04:00+01:00
Makaron w sosie śmietanowo-borowikowym,z brokułami,mięsem,serem.
Na talerzu wygląda smakowicie.Aż chce się zjeść.Makaron w ciągniętym się serze, w otoczeniu przepięknie pachnących,kuszących borowików.Przeważa tu zapach grzybów, ale czuć także delikatną nutę świerzego mięsa i majestatycznego sera.Łakodne,chrupiące brokuły dodają wykwintności temu daniu.Sos zawiera nutę borowikową a także śmietanową.Makaron rurki polany tym sosem, uwodzi głodnych,jak i najedzonych.Wszystko to na jednym talerzu, a na samej górze makaronu widnieje aromatyczna pietruszka.

Też mam dzisiaj urodziny i proszę o naj :) Mam nadzieję że narobiłam Ci smaku :)
2 2 2