Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T13:44:11+01:00
- Kto ty jesteś?
- Polak mały.
- Jaki znak twój?
- Orzeł biały.
- Gdzie ty mieszkasz?
- Między swemi.
- W jakim kraju?
W polskiej ziemi.

no masz :DD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:50:04+01:00
Hahaha =] gratuluje zadania..wiersz o orle dobre; wasza polonistka ma fantazje ;)) a muszą byc rymy? =]

w dzien słoneczny, przecudny
na łące zielonej leżę
i rozmyślam o życiu moim;
wtem widzę przepiękne, białe stworzenie
- orła białego w tle.
Me oczy jak bursztyny cieszą się
na widok wielkiego ptaka
niby anioł zstąpił na ziemię
i oczy ludziom otworzył
na piękno natury..

lepszego nie wymysle :) ALE JEST! <haha> spoko zadanko =] ile masz lat?;D