Odpowiedzi

2009-10-25T16:33:16+01:00
Różnice:
-temperatura
-gatunki drzew
-rozkład materii organicznej

Podobieństwa:
-dużo drzew i lasów
-jest tam dużo zwierząt
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:02:08+01:00
Różnice:
Tajga : Tundra:
-strefa umiarkowana -strefa okołobiegunowa
-gleby bielice -gleby tundrowe (poligonalne)

Podobieństwa:

-żyją tam zwierzęta np. gronostaje,łasice,wilki,renifery
-tereny torfowo-bagienne

Myślę ,że pomogłam :))
2 3 2