Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T16:17:55+01:00
1.cieczy. Woda jest cieczą bezbarwną, bez smaku i zapachu,cMieszaniny trzech lub więcej cieczy tworzą często złożone układy fazowe, w których, zależnie od stężenia poszczególnych składników występują momenty, gdy istnieje roztwór jednorodny, gdy powstają dwie fazy, składające się z dwóch różnych roztworów, lub wszystkie trzy składniki całkowicie się rozdzielają.iecze nie mieszają się wcale (np. olej i woda),
2.ciał stałych.Powoduje rozproszenie substancji, która dąży do osiągnięcia stanu o maksymalnym uporządkowaniu, dzięki czemu rozproszenie substancji następuje przy całkowitym braku współdziałania pomiędzy cząsteczkami rozpuszczalnika a substancji rozproszonej.

hej!:* napisałam je krótko jak ci nnie pasuje to tródno:* xD
4 5 4
2009-10-25T17:01:00+01:00
Woda jest cieczą bezbarwną, bez smaku i zapachu.Powoduje rozproszenie substancji, która dąży do osiągnięcia stanu o maksymalnym uporządkowaniu dzięki czemu rozproszenie substancji następuje przy całkowitym braku współdziałania pomiędzy cząsteczkami rozpuszczalnika a substancji rozproszonej.

PS. odp. Olci jest całkowicie przepisana z zaputja.com.pl
4 5 4