Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:50:55+01:00
Człowiek nawrócony jest to człowiek:
- miły
- uprzejmy
- pokorny
- kochający boga
- cieszący się z życia
- rozróżniający dobro od zła
- umiący się pohamować przed wyrządzeniem krzywdy
- potrafiący dostrzec piękno
- który potrafi wybaczyć
- umiejący kochać i szanować
- nie wstydzący się swojej wiary
- ufający Bogu
- potrafiący sprzeciwić się złu
2010-03-15T13:51:38+01:00
-ma inne poglądy na świat
-jest innym człoweikiem
-poznaje roznych ludzi
-cieszy sie życiem
-chce być lepszym niz dotychczas
-jest śmielszy
-więcej go coś iteresuje , inspiruje
- ufa Bogu
-potrafii sie sprzeciwić złu
- normalny
- kochajacy
- wierny
- nie jest samolubny
2010-03-15T13:51:45+01:00
Gorliwość
wierność
odwraca się od grzechu
przylega do Jezusa
skrucha
moralny