Przebywasz na wakacjach w górach w Polsce.Napisz pocztówkę do znajomego Anglika , w której poinformujesz go:
*gdzie mieszkasz,
*co robisz każdego dnia,
*co Ci się najbardziej do tej pory podobało,
*jakie są Twoje plany na następny dzień

3

Odpowiedzi

2010-03-15T13:50:12+01:00
Serdeczne Pozdrowienia z Gór przesyła Kinga . Bawie się świetnie , najbardziej mi się podoba wspinanie po górach . Pogoda dopisuje więc jutro jadę na basen się wykąpać . Mieszkam w namiocie . Jest wspaniale ; )

Kinga sends bosom Greeting from Mountains . Bawie oneself great , climbing after mountains the most pleases me . Weather adds so I go on pool to bathe tomorrow . I live in tent . It is magnificently ; )
2 3 2
2010-03-15T13:55:47+01:00
Hi Dan!
I'm in Zakopane and it's very nice here :).
I'm living in a hotel called ... . Here is a tennis court so I can go there every morning and play tennis with my parents. Everything here is great but I like the swimming pool the most ( the water is very hot :D ). Tommorow I'm going to go shopping with my mum. She will buy for me a new skirt :D.
I hope that we will see each other soon ;).

Love,
Grażka :D:D

Hej Dan!
Jestem w Zakopanem i jest tu naprawdę miło :).
Mieszkam w hotelu o nazwie ... . Jest tu kort tenisowy więc każdego poranka idę tam i gram w tenisa. Wszystko tu jest wspaniałe ale najlepszy jest basen (woda jest naprawdę bardzo ciepła). Jutro mam zamiar iśc na zakupy z mamą. Obiecała że kupi mi nową spódniczkę :D.
Mam nadzieję że wkrótce się zobaczymy ;).

Twoja,
Grażka:D:D

Mam nadzieję że pomogłam :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:01:32+01:00
Cześć Tomek !
Mieszkam w Tatrach z rodzicami i starszymi braćmi.
Codziennie chodzimy całą rodziną na spacery.
Organizujemy różne gry i zabawy.
Gramy w piłkę i spędzamy dużo czasu na powietrzu.
Najbardziej podobały mi się kozice które tam widziałem oraz wycieczki i spacery.
Następnego dnia wyjdziemy na Babią Górę i zatrzymamy się na obiad w schronisku.
O godzinie siedemnastej następnego dnia planujemy powrót do Domu.
Gdy tylko do ciebie przyjadę wszystko dokładniej ci opowiem.

Pozdrawiam Daniel



*****************************************************************************

Hi Tom!
I live in the mountains with her parents and older brothers.
Every day we go for walks as a family.
We organize various games.
We play ball and spend a lot of time outdoors.
I liked the chamois that I saw there, as well as tours and walks.
The next day we go out on Babia Gora and stop for lunch at the hostel.
At the Seventeenth o 'clock the next day we plan to return to the House.
As soon as you come to tell you anything further.

Yours, Daniel


MAM NADZIEJĘ ŻE MÓJ WYSIŁEK CI POMÓGŁ
PS od razu przetłumaczyłam na polski;)
23 1 23