Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:53:56+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam Uczniów SP17 na kiermasz Wielkanocny który odbędzie się 17.03.2010 r. w Centrum Handlowym " Askana " o 17:30 do 20:00 . Będzie można zakuopić ozdoby wielkanocne i poznać tradycje Wielkanocne .
PREZYDENT MIASTA Tateusz Jędżejczak


4 5 4
2010-03-15T13:54:28+01:00
Samorząd Szkoły Podstawowej nr. 8 w Warszawie zaprasza na Kiermasz Wielkanocny. Kiermasz odbędzie się na dużym korytarzu i będzie trwał od godziny 14.00 do 16.30 w dniu 30.03.10 r. Można będzie kupić stroiki, karty świąteczne i inne ciekawe rzeczy. Serdecznie zapraszamy ;-)
3 3 3
2010-03-15T13:56:05+01:00
Zaroszenie
Serdecznie zapraszamy Państwa Rogalskich na kiermasz wielkanocny, który odbędzie się 17 III 2010r o godzinie 14:00, na sali gimnastycznej w Publicznym Gimnazjum nr 11 w Toruniu.
Klasa IIb
2 2 2