Odpowiedzi

2010-03-15T14:02:19+01:00
Moim zdaniem to nie jest ważne jaką skóre ma mój kolega (koleżanka) tylko to co ma w środku jaki jest
nie odsune sie od kolegi ponieważ jest czarny to nie oto chodzi chodzi oto żeby nie robic przykrości tej drugiej osobie nawet jęsli jej nie lubimy zachowajmy się kulturalnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:21:28+01:00
Moim zdaniem ludzie którzy prześladuja innych z powodu koloru skóry lub wyznawanej religii są okrótnymi rasistami i nie mają serca .Uważam ,że człowieka poznaje się po jego charakterze ,sposobie bycia ,po tym co lubi robić ,a nie po tym skąd pochodzi i w co wierzy .Sądzię ,że nie powinno patrzyć się na czyjś wygląd lecz na to jakim ktoś jest człowiekiem .Z człowiekiem z innego kraju ,który ma inny kolor skóry można znaleść wiele wspólnych tematów ,opowiedzieć mu o swoim kraju i obyczajach ,tradycjach jakie tu panują .Myślę ,że to by go zainteresowało .A w zamian wysłuchać opowieści o jego kraju i o tym jak tam się żyje .Nie powinno się przekreślać kogoś ,dlatego ,że wyznaje inną religię i wierzy w innego boga .Człowiek wyznający inną wiarę być może pochodzi z innego kraju ,a więc został wychowany w inny sposób ,w innyej kultórze i tradycji .
A więc nie zalerznie od koloru skóry i religii uważam ,że z takim człowiekiem można się normalnie przyjaźnić i wspierać o w trudnych chwilach .On napewno odwdzięczy się tym samym ,jeśli znajdziecie wspólny jęszyk .
Uważam ,że ludzie ,którzy prześladują innych poprostu boją się ich poznać ,a nawet nie chcą spróbować .Nie moga zrozumieć ,że człoweik o innym kolorze skóry i wierzący w innego boga tez może być naszym przyjacielem .


DZIĘKUJĘ ;))