Muszę opisać trzecią stację krzyżową. Brzmi ona tak:
3. Jezus upada pod krzyżem

Nie widziałem wokół Mnie żadnego przyjaciela, nie było tam nikogo, kto by Mnie pocieszył. Moja agonia wydawała się nasilać i upadłem na ziemię.

POMOCY;-( to potrzebne na zaraz

2

Odpowiedzi

2010-03-15T13:59:25+01:00
Krzyż jest ciężki , Jezusowi brakuje sił . Jezus upada za nasze grzechy ten krzyż jest symbolem ludzkich grzechów a upadek pokazuje jaki ich jest dużo i jak bardzo Jezus się za nas poświęca . Patrząc na krzyż obiecuje że niebędę już celowo popełniać grzechów . Wiem że chodź mnie tam niebyło Jezus widział mnie i moje grzechy . Od tej pory ja będę niosła krzyże innych , pójdę śladami Jezusa . !!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T13:59:31+01:00
Jest on ciężki i ogromny, ale nie poddaję się. idę przed siebie, mimo że ledwo dźwigam krzyż. Ale nie martwię się, bo u Ojca w Niebie życie jest o wiele lepsze niż tu. Przebacz im Ojcze grzechy, bo nie wiedzą co czynią.