Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:12:28+01:00
1. Gdy ty nie przestaniesz tego robić, ja zadzwonię na policję.
If you don't stop doing this, I'll call the police.
2. Oni będą źli na Ciebie, gdy ty nie zaczniesz swojej pracy.
They will be crossed at you, if you don't start your job.
3. Gdy ona idzie teraz na zakupy, ona spóźni się do pracy.
If she goes shopping now, she'll be late for work.
4. Gdy my nie zamkniemy drzwi, ona złapie katar.
If we don't close the door, she'll eatch the cold.
5. Gdy ja zarobię dużo pieniędzy, ja porzucę pracę.
If I earn a lot of money, I'll quit my work.

Mam nadzieję, że pomaogłam...
pozdrawiam...
2010-03-15T14:19:35+01:00
1. Jeżeli następne pytanie będzie o historii, ja nie odpowiem na nie.
A) If the next question is about History, I won't know the answer.
2. Jeżeli oni wygrają, zrobią przyjęcie.
A) If they win, they will have a party.
3. Jeżeli nagrodą będą pieniądze, oni pojadą na wakacje.
A) If the prize is some money, they'll go on holiday.
4. Jeśli będziesz studiować, zdasz egzaminy.
A) If you study, you'll pass the exam.
5. Jeśli nie podlejesz kwiatów, one zwiędną.
A) If you don't water the flowers, they will die.
2010-03-15T14:37:50+01:00
1. If you heat water, it boils. -Jesli podgrzejesz wodę, woda się zagotuje.
2.If you put salt on ice, it melts. -Jeśli posypiesz lód solą, lód topnieje.
3. If you don't go to bed early, you will feel tried in the morning. - Jeśli nie pojdziesz wczesnie spac, rano bedziesz sie czuc zmeczony.
4.If she doesn't find her ring, she'll be very upset. - Jesli ona nie znajdzie swojego pierscionka, napewno bedzie bardzo smutna.
5. If the temperature drops below 0'C, water freezes. - Jesli temperatura spadnie do zera, woda zamarznie.