Odpowiedzi

2010-03-15T14:07:38+01:00
Tytuł "Syn Dawida" oznacza osobę wspaniałą, ze szlachetnego rodu Dawidowego. Sam król Dawid, był doskonałym władcą, przez swoje mądre decyzje zasłużył sobie na szacunek i uznanie wśród ludu izraelskiego. Dlatego zwrot "Syn Dawida" określa osobę, która swoim zachowaniem przejawia cechy potomka tego wspaniałego władcy Izraela.
48 4 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:09:47+01:00
Moim zdaniem to znaczy że jezus jest podobny do dawida że
przedewszyskitkim jest mądry i umie poradzić sobiue z każdym problemem a przedewszyskim pomaga tak jak dawid innym ludziom i nie myśli tylko osobie
wie jak użyc rozumu
tak jak dawid gdy walczył z goliatem który był od niego kilka razy silniejszy i większy . jezus i dawid stanowią doskonały przykład dla życia każdego człowieka.
117 2 117