Odpowiedzi

2010-03-15T14:14:37+01:00
Magnez + woda -->tlenek magnezu + wodór
Mg + H₂O --> MgO + H₂

O takie coś chodziło? :)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:27:47+01:00
Mg + H₂O --> MgO + H₂
a obrazek w załączniku

7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T14:55:49+01:00
SŁOWNY ZAPIS PRZEMIANY CHEMICZNEJ:
magnez + woda → tlenek magnezu + wodór

SYMBOLICZNY ZAPIS RÓWNANIA REAKCJI:
Mg + H₂O → MgO + H₂

OPIS RÓWNANIA:
Atom magnezu reaguje z cząsteczką wody (tlenku wodoru) tworząc cząsteczkę tlenku magnezu i cząsteczkę wodoru.

MODELOWY ZAPIS RÓWNANIA REAKCJI:
http://infobot.pl/r/1Ggi

o to chodziło ? ^^
7 4 7