Odpowiedzi

2010-03-15T14:16:53+01:00
1)syn jest podobny do ojca, przykład idzie z góry
2)nie wiem tego sorka
3)też coś jest podobne do tego z czego powstałom
4)jak wychowamy takie będą dzieci
5)rodzina jest najważniejsza
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:22:50+01:00
Oznacza to ze dziecko (przedstawione jakby jabłko) niewiele sie rozni od rodziców (przedstawione jako jabłoń) w zachowaniu czyli np rodzice sa energiczni i powiedzmy madrzy to i dzecko tez jest madre i energiczne

Jednej Matki niejednakie dzieci np jedno dziecko jest spokojne a mądre a drugie chuligani i znacznie rozni sie od pierwszego

Jakie drzewo taki klin,jaki ojciec taki syn czyli ze syn zachowuje sie podobnie do swego ojca

Jaka rodzina, taka dziewczyna po rodzinie można poznac jaka jest dziewczyna np dobra rodzina dobra dziewczyna

Nie ma dotąd lepszego wynalazku nad dobrą rodzine że niema nicego lepszego od rodziny
93 1 93