Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:16:10+01:00
„Ojciec nasz niebieski wie, że tego wszystkiego potrzebujecie. Ale szukajcie najpierw Królestwa Bożego i sprawiedliwości jego, a wszystko inne będzie wam dodane”
myślę że pomogłam
3 4 3
2010-03-15T14:31:09+01:00
„Ojciec nasz niebieski wie, że tego wszystkiego potrzebujecie. Ale szukajcie najpierw Królestwa Bożego i sprawiedliwości jego, a wszystko inne będzie wam dodane”
4 2 4