Odpowiedzi

2010-03-15T14:18:00+01:00
ZAPROSZENIE
Zapraszamy wszystkich uczniów Naszej szkoły wraz z rodziną na premierę spektaklu pt."Romeo i Julia" w reżyserii Tomasza Adamka, która odbędzie się dnia 23 marca 2010 roku o godzinie 17.00 na Hali Sportowej.
Szkolny Teatr "Kwadrat"
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:20:23+01:00
ZAPROSZENIE
Szkolny teatr "Kwadrat", ma zaszczyt zaprosić na premierę spektaklu "Romeo i Julia" w reżyserii Tomasza Adamka.
Miejsce przedstawienia to szkoła podstawowa/gimnazjum nr 156 w Warszawie na ulicy:.... . Wydarzenie bedzie miało miejsce dnia 15.03.10. o godzinie 14:30.
Serdecznie zapraszamy.

Z poważaniem,
Przedstawiciele szkolnego teatru "Kwadrat"

Mam nadzieję że pomogłam :)
1 5 1
2010-03-15T14:21:11+01:00
Zaproszenie
W imieniu szkolnego teatru "Kwadrat" mam zaszczyt zaprosić Panią Polonistkę- Janinę Kowalską na na premierę spektaklu "Romeo i Julia" w reżyserii Tomasza Adamka, która odbędzie się 15 III 2010r., o godzinie 17:00 w Publicznym gimnazjum Nr. 12 w Bydgoszczy, sali nr. 10.
Jan Kowalski- opiekun teatru
1 5 1