Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:49:02+01:00
Lato:używać kremów z filtrem,nawilżających,gdyż suche powietrze i słońce wysuszają skórę.

zima:smarować skórę kremami natłuszczającymi,które zapobiegają odmrożeniom i natłuszczają wysuszony mrozami naskórek,miejsca takie jak nos,usta,palce u rąk ochraniać ciepłą odzieżą,nosić odpowiednią bieliznę najlepiej bawełnianą.

wiosna,jesień:dobierać kosmetyki do rodzaju pogody, czyli gdy jest zimno natłuszczające, gdy jest ciepło nawilżające.
1 5 1
2010-03-15T15:07:11+01:00
Lato:należy używać kremów z filtrem.ponieważ słońce wysusza skórę.!
_________________
Zima:należy smarować skórę kremem natłuszczającym.
_________________
Mam nadzieję,że pomogłam.?!;**