Odpowiedzi

2010-03-15T14:23:12+01:00
Pojemnik w kształcie prostopadłościanu o wymiarach 5cm x 5cm x 10 cm.Wypełniono do ⁴₅ wysokości sokiem.Ile soku nalano?
V=5*5*10=250cm3
250cm3*4/5=200cm3
1000cm3=1l
200cm3=200ml
1 5 1
2010-03-15T14:26:26+01:00
V=5*5*10
V=250 [cm³]

250*⅘=200 [cm³]

1ml=1 cm³
200 cm³=200 ml

Odp.: Nalano 200 ml soku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:27:55+01:00
A= 5cm
b= 5cm
c= 10cm
V=a*b*c
V=5*5*10= 250cm³

⁴/₅ * 250cm³ - zawartość soku w pojemniku
⁴/₅ * 250 = 200

Odp: Nalano 200ml soku.