Odpowiedzi

2010-03-15T14:29:18+01:00
6x+4x+5x=15x
2a+5a-3a=4a
3b+2b-5b=0
3b+8b=11b
17x-9x=8x
4y+(-3y)=y
8z-15z=-7z
6x-2x+1½x=5,5x
5t-7t+(2,5t) =0,5t
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T14:29:44+01:00
15x
4a
0b
11b
8x
-
-7z
91/2x
-
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:54:22+01:00
6x+4x+5x=15x
2a+5a-3a=7a-3a=4a
3b+2b-5b=5b-5b=0
3b+8b=11b
17x-9x=8x
4y+(-3y)=4y-3y=y
8z-15z=(-7z)
6x-2x+1½x=7½x-2x=5½x
5t-7t+(2,5t)= 7,5t-7t=0,5t