Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:33:31+01:00
Spróbuj jednocześnie nacisnąć prawy Shift i prawy ctrl. Będzie się przestawiała klawiatura. Sprawdzaj, czy już jest tak jak powinno
1 5 1
2010-03-15T14:35:08+01:00
Włączył Ci się język Polski (214) . ustaw sobie język w pasku języka xD

mam nadzieję że rozumiesz xd.
1 5 1
2010-03-15T14:35:47+01:00
Mi tez nieraz sie tak robi. I zeby otrzymać litere z musisz kliknac na y, a aby otrzyma litere z musisz kliknac y. Sprubuj wyłaczyc komputer i poczekaj chwile potem go znowu załacz.
Myślę ze pomoze xD u mnie to zawsze działa :)
Pozdrawiam ;*
1 5 1