Odpowiedzi

2010-03-15T14:42:14+01:00
Zaproszenie
W imieniu organizatorów mam zaszczyt zaprosić wszystkich mieszkańców miasta Torunia na imprezę z okazji Święta Czekolady, która odbędzie się 21 III 2010r., o godzinie 16:00 na Placu Wolności w Toruniu.
Prezydent miasta- Jan Kowalski.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:46:18+01:00
Zaproszenie
Gorąco zapraszamy do obchodzenia razem z Nami Święta Czekolady, które odbędzie się 12.04.2010r. w Młodzieżowym Domu Kultury w Suwałkach o godzinie 11:30.
Będzie można spróbować tam różnych rodzajów czekolady, kupić czekoladowe figurki bądź upominki, a nawet barć udziały w czekoladowych konkursach. Każdy kto weźmie udział w konkursie dostanie nagrodę bądź upominek.
Świetna zabawa gwarantowana.
Organizatorzy
2 5 2