Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T16:22:17+01:00
PRZECIWKO: niszczenia środowiska
ZA: większy przemysł, co oznacza większą liczbę mamony (pieniędzy dla hurtownii), mniejsze wykorzystanie zasobów naturalnych potrzebne na inne, ważniejsze rzeczy. ;d;dd
3 1 3
2009-10-25T16:23:38+01:00
Za:
Są tanie
Są opłacalne
Szybko się je proukuje
Ludzie je kupują

Przeciw:
Niszczą środowisko (zanieczyszczają)
Niszczą organizmy żywe
Niszczą wszystko nawet ludzi życie i zdrowie

myślę że wystarczy ;))) ;*
3 2 3