Odpowiedzi

2010-03-15T14:47:41+01:00
A) 3 osoba l.mnogiej
b) 3osoba l. pojedyńczej
c) 3 osoba l. pojedyńczej
d) 3 osoba l. mnogiej
e) 3 osoba l. mnogiej
Pzd ;)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T14:50:07+01:00
Mówi- 3os, l.poj, aspekt niedokonany, czas. teraźniejszy, strona czynna, tr.oznajmujący, r. nijaki

kiwa- 3os, l.poj, aspekt niedokonany , czas. teraźniejszy, strona czynna, tryb oznajmujący, r. nijaki

wybierał- 3os, l. poj, aspekt dokonany, tr. oznajmujący, czas. przeszły, r. męski , stora czynna

recytowali - 3os, l. mn, aspekt dokonany, tr. oznajmujący, czas, przeszły, r. męskoos, strona czynna

śmiały się- 3os, l.mn, aspekt niedk, tr. oznajmyjący, czas.przeszły, r. niemęskoos, strona czynna
1 5 1